Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Šeštadienis

Sekmadienis

10:00

 

 

 

10:30

Funkcinė

Eglė

+ +

12:00

 

 

 

16:15

Super sculpt

Solveiga

+ +

17:15

 

 

 

18:15

Pump

Eglė

+ + +

19:15

Kūno dizainas

Evelina

+ +

 

 

 

 

Kūno dizainas

Laura

+ +

 

 

 

 

 

 

Cross Training

Laura

+ +

 

 

 

Anticeliulitinė+press

Solveiga

+ +

Kūno dizainas

Solveiga

+ +

 

 

 

  • Treniruočių aprašymai

    Anticeliulitinė

     

    širdies kraujagyslių sistemos lavinimo bei riebalų deginimo treniruotė, kurios metu atliekami sėdmenų, pilvo preso, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai.

     

    CIRCUIT TRAINING

     

    greita ir efektyvi treniruotė. Intensyvumas išsilaiko visos treniruotės metu, nes pratimai seka vienas po kito rato pobūdžiu. Sujungus kardio ir jėgos pratimus, rezultatas - riebalų deginimas ir viso kūno raumenų stiprinimas. Ši treniruotė skirta tiek pradedančiosioms, tiek ir pažengusioms.

     

    KARDIO TRAINING

     

     intensyvi treniruotė, skirta lavinti ištvermę, stiprinti ir išryškinti visus kūno raumenis, gerinti širdies ir kraujagyslių sistemą bei intensyviai deginti kalorijas. Treniruotė skirta sveikiems ir fiziškai aktyviems žmonėms, norintiems gerai jaustis ir puikiai atrodyti. Smagi ir efektyvi treniruotė tiek

    moterims, tiek ir vyrams.

     

    FUNKCINĖ

     

    jos metu yra lavinamos pagrindinės kūno fizinės sąvybės - ištvermė, koordinacija, jėga ir pusiausvyra. Treniruotės tikslas - efektyviau ir atsargiau, mažinant traumų riziką, atlikti kūno judesius. Pratimų metu apkraunamos kelios raumenų grupės vienu metu. Pagrindinė šių treniruočių priemonė - pratimus atliekančio kūno svoris, kaip papildomos priemonės, naudojami elastinės gumos, svareliai, kamuoliai.

     

    INTERVAL

     

    vidutinio intensyvumo treniruotė, skirta stiprinti raumenims bei širdies kraujagyslių sistemai. Jos metu jėgos pratimai atliekami pakaitomis su neudėtingais choreografijos aerobikos pratimais (STEP, klasikinė ar Latina aerobika).

     

    KŪNO DIZAINAS

     

     jėgos treniruotė, apimanti efektyviausius pratimus visoms raumenų grupėms. Treniruotė padės ne tik koreguoti svorį ir kūno linijas, bet ir suteiks žvalumo visai dienai. Pratimams atlikti naudojama gumos, STEP platformos, svareliai, kamuoliai.

     

    STEP INTERVAL

     

    aerobikos treniruotė, kurios metu pratimus su STEP platformomis  intervalais  papildo jėgos pratimai.

     

    SUPER SCULPT

     

    (kūno formavimo treniruotė) - jėgos treniruotė pagrindinėms raumenų grupėms. Jos tikslas - raumenų jėga, jų paryškinimas, ištvermingumas, bei gražios ir proporcingos kūno linijos.

     

    ANTICELIULIT+PRESS

     

    jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai, stiprinantys apatinės kūno dalies - kojų, sėdmenų, klubų raumenis bei pilvo presą.

     

    TABATA

     

    tai pati efektyviausia aerobikos rūšis, išrasta  Japonijoje. Pratimai yra atliekami intervalais ir yra stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir kuo daugiau kartu vienos serijos metu. Rezultatas per trumpą laiką - akinantis, nes yra sudeginamas maksimalus kalorijų skaičius ir dirba visos raumenų grupės vienos treniruotės metu.

     

    Cross training

     

     jėgos treniruotė skirta sutvirtinti  visus kūno raumenis ir paryškinti kūno linijas.  Atliekant jėgos pratimus naudojami laisvi svoriai, štangos, gumos.

     

    HIT (high intensity training)

     

    aukšto intensyvumo treniruotė. Kardio pratimai derinami su jėgos ,  siekiant pasiekti maksimalų rezultatą  per optimalų laiką.

     

     

    PUMP

     

     treniruotė vyksta naudojant laisvus svorius, štangas bei Step platformas. Jos metu intensyviai kartojami pritūpimai, spaudimai ir kėlimai, iššūkis metamas visoms raumenų grupėms. Pump treniruotės dėka galima greitai pasiekti norimų rezultatų ir jau po pirmųjų užsiėmimo savaičių galima džiaugtis kūno pokyčiais. Treniruotės metu deginami riebalai, stiprinamas kūnas ir greitai tvirtėja liesieji kūno r

     

    Combo

     

     treniruotės metu panaudojami įvairių kovos menų judesiai , kurie  atliekami  smagiai su muzika. Išmoksite ne tik smūgiuoti, bet ir spirti.

     

     

 

 

 

Presas+kojos

Solveiga

+ +

 

 

 

Pump

Eglė

+ +

 

 

 

Super sculpt

Eglė

+ +

Funkcinė

Evelina

+ +

 

 

 

Grupinės treniruotės

 

 

 

 

 

Lengva +

Vidutinė ++

Intensyvi +++

Kūno dizainas

Laura

 

 

+ +

 

 

 

Pump

Eglė

 

+ +

 

 

 

 

 

HIT

Laura

Circuit Training

Solveiga

+ + +

+ + +

Super sculpt

Evelina

 

 

 

+ +

Kūno dizainas

Solveiga

 

+ +

 

Kardio training

Laura

 

 

+ +

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Kūno dizainas

Solveiga

+ +

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalanetika

Rita

++

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P

A

T

K

P

Š

S

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

 

 

 

Funkcinė

Eglė

 

 

 

 

Super sculpt

 

Solveiga

 

 

 

Pump

 

Eglė

 

Kūno dizainas

 

Evelina

 

 

 

 

 

 

++

 

++

 

+++

++

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

Kūno dizainas
 

Laura

 

 

 

 

 

 

 

Cross training

 

Laura

 

 

Anti-celiulit+press

 

Solveiga

 

Kūno dizainas

 

Solveiga

 

 

 

 

 

++

 

++

++

++

++

++

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

 

 

 

Presas+kojos

 

Eglė

 

 

 

 

Pump

 

Eglė

 

 

 

Super sculpt

 

Eglė

 

Funkcinė

 

Evelina

 

 

 

 

 

 

++

 

++

 

++

++

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

Kūno dizainas

 

Laura

 

 

 

 

 

 

 

HIT

 

Laura

 

 

Kūno dizainas

 

Solveiga

 

Kardio training

 

Laura

 

 

 

 

 

++

 

++

+++

++

++

++

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

 

 

 

Pump

 

Eglė

 

 

 

 

Circuit training

 

Solveiga

Super sculpt

 

Evelina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++

 

++

++

++

 

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

Kūno dizainas

 

Solveiga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++

++

 

 

 

 

 

 

10:00

 

10:30

 

12:00

 

16:15

 

17:15

 

18:15

 

19:15

Kalanetika

 

Rita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++

 

 

 

 

 

 

 

Grupinės treniruotės

++

 

++

++

++

++

++

 

 

++

 

++

 

++

++

 

++

 

++

++

++

++

++

 

 

++

 

+++

++

++

 

 

++

 

 

 

 

 

 

 

++